Co jsou cookies?

Textové soubory, které internetové stránky ukládají na váš počítač nebo mobilní zařízení v okamžiku, kdy tyto stránky začnete využívat. Stránky si tak na určitou dobu zapamatují úkony, které jste na nich provedli, a preferencí (např. přihlašovací údaje, jazyka, velikost písma a jiné zobrazovací preferencí), takže tyto údaje pak nemusíte zadávat znovu a přeskakovat z jedné stránky na druhou.

Dalším používáním těchto stránek vyjadřujete souhlas s ukládáním souborů cookies. Více informací Méně informací

Průzkum trhu

Téma „biopotraviny“ se stále častěji objevuje v odborných časopisech, věnuje se mu stále více pozornosti. Nicméně pro kvalitní rozhodování jsou volně dostupné informace nedostačující.

Jak často si kladete následující otázky a neznáte na ně odpovědi?

Na tyto a mnohé další otázky připravil Green marketing odpovědi v podobě analýz, studií a cenových srovnání.

Jsme připraveni poskytnout vám takový balíček služeb, který pokryje vaše stávající potřeby a zároveň odhalí další potenciál růstu.

Cenový BIOmonitor

Green marketing Cenový BIOmonitor komplexně mapuje sortiment a ceny biopotravin ve všech maloobchodních řetězcích v České republice.

Základní část Cenového BIOmonitoru tvoří kompletní položkový seznam biopotravin, včetně EAN kódů, výrobců, dodavatelů a značek, v relevantních maloobchodních řetězcích na českém trhu (Kaufland, Tesco, Albert hyper, Albert super, Interspar, Globus, Billa, Penny Market, dm drogerie, Rossmann a Lidl)‏.
Cenový BIOmonitor je ideální analytický nástroj pro všechny dodavatele do řetězců, včetně výrobců. Také maloobchodníkům umožňuje sledovat a srovnávat svoji pozici, nabídku, způsob vystavení a podpory a ceny ve srovnání s ostatními.

Exkluzivní výzkum trh

Provedeme exkluzivní výzkum přímo na zakázku jen pro vás. Můžete tak s informacemi dále pracovat a hlavně zadat parametry výstupů.  

Nabídka obsahuje kompletní zpracování marketingového výzkumu přes všechny jeho fáze, tzn. formulace problému, rozhodnutí o populaci a vzorku, rozhodnutí o technice sběru dat, konstrukce nástrojů pro sběr dat, předvýzkum, sběr dat, analýza a interpretace dat.

Výstup:

Naše služby v oblasti výzkumu trhu využívá řada společností, rádi pomůžeme i vám. 

Aktuality